October132014
hungoverterezipyrope:

theleakypen:

ohmygosh you guys, the dawn room is the single best thing i’ve discovered on the Internet. If you feel at all crappy in any way, go on there right now. Seriously. Anything else you’re doing can wait. 

IM CRYING BECAUSE IT SAID TO THINK OF THE MOST IMPORTANT PERSON OR WHATEVER AND I COULD ONLY THINK OF MY DOG SO THE ADVICE I TYPED IN WAS “GOOD DOG” AND IF THAT GETS SENT TO SOMEONE ELSE IM GONNA CRY

hungoverterezipyrope:

theleakypen:

ohmygosh you guys, the dawn room is the single best thing i’ve discovered on the Internet. If you feel at all crappy in any way, go on there right now. Seriously. Anything else you’re doing can wait. 

IM CRYING BECAUSE IT SAID TO THINK OF THE MOST IMPORTANT PERSON OR WHATEVER AND I COULD ONLY THINK OF MY DOG SO THE ADVICE I TYPED IN WAS “GOOD DOG” AND IF THAT GETS SENT TO SOMEONE ELSE IM GONNA CRY

(via thelastunknown)

October82014
I freaking love my new lounge pants. #zombies #comicbookstyle #brainnssss #oldschool

I freaking love my new lounge pants. #zombies #comicbookstyle #brainnssss #oldschool

October72014

wrathofthegiraffe:

Peacocks are the weirdest damn animals. Over a period of several million years a lot of shit can get done.

Some animals evolved the ability to inject venom via their teeth, some sea creatures can change their shape, AND their skin color to flawlessly match their surroundings, and countless other species have evolved survival skill that boggle the human mind.

And then there’s the peacock,

who apparently said, “GIANT FEATHERS OF SEXY SEDUCTION, MOTHERFUCKER!”

(via giraffepoliceforce)

6PM
teasingtwink:

i hate this

teasingtwink:

i hate this

(Source: cisman-remade, via vampirearmin)

6PM
6PM
6PM
soundlyawake:

timothydelaghetto:

itsstuckyinmyhead:

yousmellsofruity:

snotvanilla:

odins-one-eyed-fuck:

lovelyphantasmagoria:

setbabiesonfire:

swallowedwholeinnegatives:

What does this mean?

That, my friend, is exactly the question you have to ask.

YOU LEFT OUT THE MOTHERFUCKING CRYSTAL PYRAMIDS THEY FOUND ON THE FLOOR OF THE BERMUDA TRIANGLE

OLDER THAN THE AZTECS AND COMPLETELY SMOOTH AND 3 TIMES BIGGER THAN THE EGYPTIAN CHEOPS AND NO ONE KNOWS HOW IT GOT THERE.

IM SORRY BUT WHY IS THIS THE FIRST TIME IVE HEARD OF THE CRYSTAL PYRAMIDS WHAT IS THIS SHIT

OKAY HERE’S YOUR DEBRIEFING OF THE CRYSTAL PYRAMID BECAUSE THAT IS SOME CRAZY SHIT.
IN 2012 FRENCH AND AMERICAN SCIENTISTS STUDYING THE BERMUDA TRIANGLE STUMBLED UPON THIS HUGE TRANSLUCENT PYRAMID
THIS THING MEASURED 300 METERS WIDE AND 200 METERS TALL. THAT’S BIGGER THAN THE PYRAMIDS OF GIZA SO YOU COULD IMAGINE HOW CRAZY THIS WAS TO THE SCIENTISTS
NOW THIS IS ALL 2000 METERS UNDERWATER. THE SCIENTISTS THEN DISCOVERED TWO HOLES AT THE TOP OF THE PYRAMID THAT MOVE WATER THRU AT AN EXTREMELY FAST RATE. THIS CAUSES MASIVE SURGE WAVES AND MIST ON THE SURFACE. THAT MAY BE THE REASON FOR THE INCIDENTS WITH BOATS AND PLANES CRASHING THERE
THEY’RE SAYING THAT THIS PYRAMID COULD BE FROM THE TIME BEFORE THE BIBLE SAYS NOAH’S ARK HAPPENED
OR ALIENS
BUT WHATEVER IT IS THE BERMUDA TRIANGLE JUST GOT LIKE A BILLION TIMES CREEPIER

WHAT. The FUCK

what? 

AMAZING

:( http://www.snopes.com/photos/supernatural/crystalpyramid.asp

soundlyawake:

timothydelaghetto:

itsstuckyinmyhead:

yousmellsofruity:

snotvanilla:

odins-one-eyed-fuck:

lovelyphantasmagoria:

setbabiesonfire:

swallowedwholeinnegatives:

What does this mean?

That, my friend, is exactly the question you have to ask.

YOU LEFT OUT THE MOTHERFUCKING CRYSTAL PYRAMIDS THEY FOUND ON THE FLOOR OF THE BERMUDA TRIANGLE

OLDER THAN THE AZTECS AND COMPLETELY SMOOTH AND 3 TIMES BIGGER THAN THE EGYPTIAN CHEOPS AND NO ONE KNOWS HOW IT GOT THERE.

IM SORRY BUT WHY IS THIS THE FIRST TIME IVE HEARD OF THE CRYSTAL PYRAMIDS WHAT IS THIS SHIT

OKAY HERE’S YOUR DEBRIEFING OF THE CRYSTAL PYRAMID BECAUSE THAT IS SOME CRAZY SHIT.

IN 2012 FRENCH AND AMERICAN SCIENTISTS STUDYING THE BERMUDA TRIANGLE STUMBLED UPON THIS HUGE TRANSLUCENT PYRAMID

THIS THING MEASURED 300 METERS WIDE AND 200 METERS TALL. THAT’S BIGGER THAN THE PYRAMIDS OF GIZA SO YOU COULD IMAGINE HOW CRAZY THIS WAS TO THE SCIENTISTS

NOW THIS IS ALL 2000 METERS UNDERWATER. THE SCIENTISTS THEN DISCOVERED TWO HOLES AT THE TOP OF THE PYRAMID THAT MOVE WATER THRU AT AN EXTREMELY FAST RATE. THIS CAUSES MASIVE SURGE WAVES AND MIST ON THE SURFACE. THAT MAY BE THE REASON FOR THE INCIDENTS WITH BOATS AND PLANES CRASHING THERE

THEY’RE SAYING THAT THIS PYRAMID COULD BE FROM THE TIME BEFORE THE BIBLE SAYS NOAH’S ARK HAPPENED

OR ALIENS

BUT WHATEVER IT IS THE BERMUDA TRIANGLE JUST GOT LIKE A BILLION TIMES CREEPIER

WHAT. The FUCK

what? 

AMAZING

:( http://www.snopes.com/photos/supernatural/crystalpyramid.asp

(Source: zowieee)

6PM

fangirl challenge; [3/10] movies: rise of the guardians (2012)

↳ It is our job to protect the children of the world. For as long as they believe in us, we will guard them with our lives…

(via haileybookky)

6PM
6PM
coalgirls:

you gotta have a well balanced meal before going on massacres

coalgirls:

you gotta have a well balanced meal before going on massacres

(via well-i-like-pokemon)

← Older entries Page 1 of 1257